četvrtak, 26.06.2014.

Šalica- predmet za svakodnevno korištenje

Šalica je postala vrlo popularna među ljudima. Šalica je osnova za svakodnevno korištenje, jer što god žeite popiti koristit ćete ju. Mnogi ljudi ih vole kupovati kao poklon ili sebi kao suvenir i za uspomenu. Tisak na šalicama je raznovrstan, dakle kakvu ćete kupiti ovisi o prigodi ili vašem ukusu. Osim toga, šalica je postala značajan predmet za poslovanje. Svaka osoba ima posebnu i omiljenu šalicu za korištenje u svom životu.

Kada ljudi idu na posao, oni uvijek imaju nešto bez čega ne mogu živjeti. Ne, ne govorim o mobitelima ili ključevima automobila, već govorim o šalicama. Bilo da su to šalice za kavu ili šalice kao promocijski materijal za reklamiranje, ili kao uspomena sa putovanja. Najpopularnije su šalice kao uspomena sa putovanja, jer ljudi njih najčešće kupuju kao poklon ili za sebe, međutim ni ova ostala namjena nije manje važna. Ljudi vole višekratnu uporabu šalica, jer im omogućuje da ispijaju kavu dok idu na posao ili dok su na svom radnom mjestu.

Osim toga, šalice su jednako dobre i za okoliš. Umjesto da idete u kafić i dobijete šalicu kave koju ćete kasnije baciti, imajući svoju vlastitu keramičku šalicu nećete štetiti okolišu jer ćete je koristiti iznova i iznova.

Turističke i promotivne šalice
Turističke i promotivne šalice su velika prilika za vaše poslovanje. Kada želite informirati tržište o svojem poslovanju, trebate se koristiti šalicama kao promotivnim materijalom. Turističke šalice su velika prilika jer omogućuju da pružite svojim klijentima ono što žele, dok u isto vrijeme oglašavate svoje poslovanje. Razmislite o ovome: kada poklonite kupcu takvu šalicu, on će tu šalicu koristiti na dnevnoj bazi, dakle svaki dan će ga podsjećati na vaše poslovanje i na vas. Osim što vide šalicu, vide i vaše ime na njemu.

Promotivne šalice za kavu imaju dugoročne i kratkoročne utjecaje na poslovni marketing. Ako želite reklamirati svoju tvrtku i poslovanje, trebate obratiti pozornost njezinom izgledu. Na šalicu tiskajte vaš logo i ime tvrtke, i pripazite da slova ne budu sitna, već da budu uočljiva i u upadljivim bojama. Šalice moraju biti privlačne za vaše klijente i tako će se oni uvijek rado vraćati u vaš dućan upravo zbog toga.

Osim što ih možete pokloniti svojim potencijalnim kupcima, možete ih darovati i svojim zaposlenicima. To može stvoriti dobar odnos između vas i vašeg zaposlenog. Osoba koja primi takav dar je nagrađena. A kao što svi znamo, većina ljudi voli biti nagrađena. Iz toga razloga možete koristiti šalicu sa tiskom kao promotivni alat i nagraditi svoje zaposlenike.

- 10:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (5)
Lipanj 2014 (3)

Opis bloga

Linkovi