četvrtak, 03.07.2014.

Top 5 prednosti korištenja promotivnih šalica

Dokazano je da tvrtke za promicanje svojega poslovanje koriste razne promtivne aate. Jedan od najpopularnijih alata su promotivne šalice, na koje možete tiskati svoj logotip ili poruku za sve svoje klijente. osim što služe za promociju, odlično su rješenje za oživljavanje ureda ili doma.



Ovdje su navedene top pet prednosti korištenja šalica u promotivne svrhe koje trebate uzeti u obzir.

Maksimalno izlaganje
Prednost korištenja šalica je ta što ih gotovo svi svakodnevno koriste. Razmislite o tome, jer većina zaposlenika želi popiti kavu ili čaj na svom radnom mjestu, te su dužni pronaći šalicu u kuhinji ili određenoj prostoriji. Neki ljudi čak vole koristiti putne šalice, koje su prijenosne i imaju potencijal da ih vidi šira publika. Što više ljudi koristi vašu šalicu, to je vidljivost vašeg brenda izloženija, te tvara velike prilike za moguće interese kupaca.

Povećana mogućnost umrežavanja
Sljedeći put kada se organizira neki sajam ili konferencija, najbolji predmet kao dar daleko su promotivne šalice. S njima vrlo lako možete potaknuti razni interes za razgovor sa potencijalnim kupcima. Možete razgovarati s njima više profesionalno i o svojim proizvodima i uslugama te postoji mogućnost da vas zatraže vaše kontakt podatke, ukoliko su zainteresirani za suradnju sa vama.

Praktičnost i izdržljivost
Promotivne šalice najčešće traju godinama jer su rađene od keramike što je vrlo kvalitetan i čvrst materijal. između ostalog, moraju biti kvalitetne jer su predmet za svakodnevno korištenje. Osim toga, keramičke šalice su idealne za tiskanje raznih slika vaše tvrtke ili loga oko cijele šalice ili samo na određeni dio. Slobodno ju možete staviti u perilicu posuđa ii mikrovalnu pećnicu, a vaš logo ili slika neće nestati ili izblijediti.



Isplativost
Ukoliko želite nabaviti šalice ,te na njima tiskati razne slike ili logo vaše tvrtke, najbolje je da nabavite veću količinu. Kupnjom na veliko u veleprodaji, uštedjet ćete novac, ali pripazite da nabavite šalice od veletrgovca koji prodaje proizvode visoke kvalitete. Čak i ako se odlučite za tiskanje na šalicu samo u jednoj boji, to vas neće koštati puno, a služit će isto za oglašavanje kao da ste ih tiskali u više boja. U usporedbi sa drugim oblicima oglašavanja, šalice kao promocijski alat su daleko isplativije, od primjerice oglašavanja putem radija ili televizije.

Isporuka pruža pozitivan utjeca
Nema sumnje da ćete darivanjem šalica sa vašim logom ili slikom stvoriti pozitivan utjecaj na kupce. Trebate stvoriti kreativni dizajn kako bi vaši potencijalni kupci uočili vaš brend i razgovarali o njemu. Velika je vjerojatnost da će kupci zapamtiti vaš brend ili logo i to će ostati u njihovim mislima svaki put kada koriste šalicu.

Prednosti promotivne šalice su beskrajne, stoga nije ni čudno da su tisuće malih i velikih poduzeća napravile takvu investiciju. Dakle, ukoliko već niste, odlučite se na promotivne šalice jer su one odličan promotivni proizvod za vaše poslovanje.

- 13:44 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (5)
Lipanj 2014 (3)

Opis bloga

Linkovi